Sunday 27 January 2013

Stephen King - Varázsló és üveg (Setét torony 4.!) - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Olvasott, de jó állapotú! A lapok szélei néhol foltosak..
900 oldal.
AZT A JELENETET, amelyben Roland legyőzi öreg tanítóját, Cortot, és elmegy, hogy Gileád kevésbé előkelő negyedében ünnepelje sikerét, 1970 tavaszán írtam. Azt, amelyben Roland apja másnap reggel fölbukkan, 1996 nyarán. [… ] Ez a könyv túlságosan sokáig váratott magára – jó néhány olvasóm, akik élvezték Roland kalandjait, üvöltöttek kínjukban –, amiért elnézést kérek. Az okát legjobban Susannah gondolata foglalja össze, amikor nekikészül, hogy föltegye Blaine-nek a verseny első találós kérdését: Nehéz elkezdeni. Semmi sincs ezeken a lapokon, amivel jobban egyet tudnék érteni. Mindezt csupán azért említem, mert magába sűríti Setét Torony-élményem alapvető furcsaságát. Elég regényt és novellát írtam, hogy megtöltsem vele a képzelet valamely naprendszerét, de Roland története az én Jupiterem: olyan bolygó, amely mellett minden eltörpül (legalábbis az én szemszögemből), egy hely, ahol idegen a légkör, eszelősek a tájak, iszonyú a gravitáció vonzása. Azt mondtam, a többiek eltörpülnek mellette? Azt hiszem, még ennél is többről van szó. Kezdem megérteni, hogy Roland világa (vagy világai) összes más munkámat tartalmazzák. [… ] Stephen King Lovell, Maine, 1996. október 27.


Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Az aukció vége: 2013-02-15 10:55
. Stephen King - Varázsló és üveg (Setét torony 4.!) - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

0 comments:

Post a Comment