Wednesday 20 February 2013

128-134-es FIÚ 3db hosszú ujjú felső: Nice, George - Jelenlegi ára: 800 Ft

Üdvözöllek az aukciómon!
A fehéren hátul a nyakán egy 2mm-es lyuk, ezt leszámítva jó állapotúak.
 
Kérlek nézd meg a többi aukciómat is, ha időd engedi, fiú, lány ruhákat árulok ki 86-tól 168-as méretig, korrekt áron. Megpróbáltam rendszerezni, hogy könnyebben átlátható legyen. Így ha a Licit zárás szerint teszed sorrendbe az aukcióimat, a fiú ruhák lesznek elöl, a lány ruhák utánuk és ezek is nagyság szerint növekedve (nagyjából sikerült is: )
Aukcióimon használt ruhákat vásárolhatsz. Tűhegynyi lyuk, varrás elengedés, kisebb foltok előfordulnak! Amiket észrevettem, azt fotóztam és külön meg is említem a leírásban, ettől függetlenül akadhat olyan, ami nem tűnt fel nekem, ezért előre is elnézésedet kérem!
 
Amennyiben vásárolnál tőlem: A postai díjak, amiket feltüntettem, a NEM Ajánlott levélre vonatkoznak! Ha Te így kéred, mert pl. egy csomag esetén nem éri meg másképp, feladom így is, de CSAK HA ELŐRE pozitív értékelést adsz az Adás-vételre, mert felelősséget nem vállalok a Posta munkájáért, ezt remélem megérted!
Az Ajánlott levél díja: a feltüntetett ár + 250ft!! Amennyiben nem jelzed, hogy milyen formában szeretnéd megkapni a csomagot, az Ajánlott levél díját küldöm utalandó díjnak! (Több megnyert licit esetén mérek és számolom a pontos postai díjat)
Személyes átvétel a XVII. kerületben, pontosabban Rákoskeresztúron lehetséges.
 
 
Köszönöm, hogy benéztél, további szép napot!


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2013-02-26 19:40
. 128-134-es FIÚ 3db hosszú ujjú felső: Nice, George - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 comments:

Post a Comment