Wednesday 5 September 2012

Chicco etetőszék - Jelenlegi ára: 7 500 Ft


         Chicco etetőszék!
Több gyermek használta az etetöszéket, én szerettem mert 5 hónapos kortol használtuk mikor még ülnisem  tudott a gyerköcöm  mivel jól dönthető a háttámlája és kényelmessen ülhetett benne .
Becsatolni is be lehet a gyermeket ami itt a képen nem látszódik, mert  a mosás miatt kifüztem belőle . az ülőfelületén kivan cserélve az anyag amit én is igy vettem , és  a háttámláján kissebb repedések vannak . Összecsukható alul a kosarában pakolni is lehet.. elöl a tálca levehető mosható..  
nyugottan kérdezzetek válaszolok ,
,, ha valakit érdekel biztossan megtudunk eggyezni,,


Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Az aukció vége: 2012-09-16 15:00
. Chicco etetőszék - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

0 comments:

Post a Comment