Tuesday 18 September 2012

110/116-os pöttyös csíkos girl2girl felső - Jelenlegi ára: 1 Ft


-5/6 éves méretű pöttyös/csíkos őszi felső
girl2girl
kicsit látszik az anyagán a használat picit bolyhoskás  és egy apró pöttyöt találtam a bal ujj végén alig látszik és nem kizárt, hogy kijön én nem mostam át, ettől eltekintve jó állapot
oviba klassz lesz: o)
hossza: 38. 5 cm
szél.: 2x34. 5 cm
u. v.: 39 cm
A családom kinőtt ruháit találhatjátok itt, igyekszem baráti árakon feltenni a ruhákat, de ha soknak találod írj és megegyezünk ésszerű keretek közt; o)
Vannak amit itt vettem a teszveszen, de nem az én méretem, mosva , vasalva nincsenek ez az új tulajdonos dolga lesz már, minden hibát jelzek, ha van!
Átvétel a Mom parknál hetente pár alkalommal , esetleg a párom II. kerületi munkahelyén amikor dolgozik, vagy a címünkön lehetséges, 2000. - Ft alatt a címünkön vagy postázom, kérlek vedd fel velem mielőbb a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a részleteket.
Köszönöm, hogy benéztél.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-09-27 19:46
. 110/116-os pöttyös csíkos girl2girl felső - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment